UAB Marilana

UAB MARILANA yra privati mokslinių tyrimų ir inovacijų įmonė, kurioje dirba tarptautinė edukacijos ir inžinerijos specialistų komanda. Viena iš pagrindinių įmonės veiklų yra www.virtonomics.com plėtra ir palaikymas. Virtonomics yra internetinis verslo žaidimas ,kuris turi daugiau nei 1 milijoną žaidėjų iš viso pasaulio.

UAB Marilana sėkmingai plečia savo veiklą informacinių ir komunikacinių technologijų plėtros srityse. Kompanija sėkmingai derina žaidimus, edukaciją ir verslumą savo teikiamuose sprendimuose.

PROJEKTO PORTFOLIO

Simformer

Projektas veikia nuo 2014. Vystomas

Simformer yra įvairiapusiška ir plečiama verslo simuliavimo platforma, pagrįsta Virtonomics. Simformer kuria rimtus verslo žaidimus, simuliacijas, internetinius mokymosi kursus ir mokymo programas įmonėms bei švietimo įstaigoms. Platformos savybės ir funkcijos suteikia galimybę organizuoti į praktinius įgūdžius orientuotą mokymą virtualioje erdvėje tiek studentams, tiek verslo klientams visais verslo vadybos klausimais.

Virtonomics

Projektas veikia nuo 2007. Vystomas

Virtonomics yra internetinis verslo žaidimas ,kuris turi daugiau nei 1 milijoną žaidėjų iš viso pasaulio. Žaidimą sudaro daugiapakopė verslo kūrimo ir valdymo simuliacija (17 tarpusavyje susijusių verslo procesų, 141 padalinio tipas), multidimensinė tarptautinio verslo simuliacija (25 pramonės šakos, 203 produktai, 33 šalys, 300 miestų) ir virtuali ekonomika. Virtonomics siūlo neprilygstamą interneto aplinką asmenims, norintiems plėtoti įgūdžius orientuotus į verslą, užmegzti naujas pažintis ir smagiai praleisti laiką.

BŪSIMI PROJEKTAI

SENECA EU

Išmaniaisiais žaidimais grindžiamas mokymasis imituojant verslo aplinką, skirtas edukacijai ir verslui. SENECA projektas skirtas edukacijos problemoms spręsti, todėl jo atraminis taškas yra jau išvystytas ir privačiam sektoriui pristatyta strateginė sužaidybinta verslo simuliacija Virtonomics. Pagrindinis projekto SENECA tikslas yra sukurti naujovišką mokymosi metodiką ir priemones, naudojant interaktyvią- žaidybinę aplinką, siekiant sustiprinti ekonomikos, vadybos ir verslumo įgūdžius formaliojo ir neformaliojo švietimo mokykloje, universitete ir profesiniame tobulinimase. SENECA projekto pasiūlymas fokusuojasi tikslui ICT 20-2015: Technologijos geresniam žmogaus mokymuisi ir mokymui pagal darbo programą "Horizon 2020" Work Programme 2014-2015..

LuPer EU

Įgūdžių vertinimo ir gerinimo priemonės žaismingoje www.virtonomics.com aplinkoje. Projektu siekiama pakartotinai panaudoti esamas pramoginio žaidimo mechanikas įgūdžių įvertinimui ir tobulinimui, tuo pačiu sukuriant tinkamą, pritaikytą ir suasmenintą turinį pagal kiekvieno vartotojo poreikius ir pobūdį. LuPer ne tik siekiama plėtoti technologines sistemas įgūdžių vertinimui ir gerinimui, tačiau taip pat siekiama tobulinti teorines ir konceptualias žinias šioje srityje, kuri yra būtina plačiam įvairių disciplinų spektrui, kurie gali būti nepristatomi projekte LuPer.